تعمیر انواع پنل پی سی صنعتی Panel PC

تعمیر انواع پنل پی سی صنعتی Panel PC

تعمیر انواع پنل پی سی صنعتی Panel PC – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی  کامپیوتر های صنعتی در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می پذیرد.

معرفی کامپیوتر صنعتی

کامپیوتر های صنعتی ، در صنایع مختلفی نظیر : تولید انرژی ، حمل و نقل ، فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی ، خودرو سازی و … به منظور کنترل فرآیند اتوماسیون  به کار می روند.

کامپیوتر های صنعتی در برابر دما های شدید ، گرد و غبار ، تداخل الکترومغناطیس بسیار مقاوم هستند.  برخی از این pc ها به یک محفظه ای مجهز می باشند که از نفوذ مایعات و آلاینده های محیط کارگاهی به داخل سیستم جلوگیری می کنند.

در تصویر برداری اشعه ایکس ، ام آر آی ، سی تی اسکن که مقادیر زیادی داده ذخیره و پردازش می شود رایانه های صنعتی بسیار مفید هستند

پنل پی سی صنعتی Panel PC

پنل کامپیوتر های صنعتی ، دارای یک صفحه نمایشگر لمسی LCD بسیار مقاوم می باشد که گزینه های زیادی نظیر : درایو های نوری ، تیونر های هیبریدی دیجیتال و آنالوگ تلویزیون، قابلیت سازگاری Blu-Ray و… رادارند.

پنل pc ، در صنایع مختلفی نظیر : ماشین آلات تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM) ، رابط انسان و ماشین (HMI) ، سیستم های اتوماسیون کارخانه و … به کار می روند.

نحوه انتخاب پنل پی سی PC صنعتی

هنگام انتخاب یک  پنل PC صنعتی، انتخاب یک پردازنده در سطح مناسب برای سیستم عامل، نرم افزار، مکان و هدف مورد نظر بسیار حائز اهمیت است . علاوه بر این، پردازنده های مورد استفاده در رایانه های شخصی پنل صنعتی باید شرایط محیطی سخت مانند دما و لرزش را تحمل کنند.

در محیط هایی که گرد و غبار و کثیفی زیادی وجود دارد بهتر است که از پنل پی سی صنعتی بدون فن  استفاده شود. این نوع پنل ها تخلیه هوا ندارند و توسط یک محفظه فولادی ضد زنگ خاص مهر و موم شده اند.

در محیط های صنعتی که لرزش و ضربه بیش از اندازه می باشد بهتر است که در  درایو های پنل PC صنعتی از کمک فنر های استفاده شود تا یک عایق مکانیکی ارائه دهند.خرابی تصاویر دیسک یا هارد دیسک رایانه های صنعتی یکی از مشکلاتی است که می تواند باعث از دست رفتن تولید و زمان در  در محیط های صنعتی شود. ممکن است لازم باشد  دستگاه را جدا کنید. چنین اختلالاتی می‌تواند منجر به توقف طولانی‌ در خط تولید گردد ، در این موارد بهتر است از پنل PC صنعتی استفاده گردد که قابلیت جابه جایی و تعویض سریع هارد را داشته باشد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *